Oh Lord, won't you buy me a black boilersuit?|Senhor, concedei-me um fato-de-macaco preto!


Oh Lord, won't you buy me a black boilersuit?
My friends all wear jumpsuits, I must make amends.
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So Lord, won't you buy me a black boilersuit?


Today's post is an homage to Janis Joplin (link) and to the song "Mercedes Benz (link)!

Suddenly boiler suits are everywhere we look at instagram or online stores. I am a jumpsuits lover (despite they are not very workwearable) but this new version of allover is even more awesome. I'm sorry there is no chance of wearing one at the office and yet I would love to buy one...

Senhor, concedei-me um fato-de-macaco preto!
Todas as minhas amigas usam jumpsuits, tenho que resolver isto.
Trabalhei muito toda a vida e sem ajuda de ninguém,
Então, Senhor, não estou mesmo a merecer um fato-de-macaco preto?

O post de hoje é uma homenagem a Janis Joplin (link) e à canção "Mercedes Benz" (link)!

Os fatos-de-macaco estão, de repente, por todo o lado. Já gostava de jumpsuits mas esta nova versão é ainda mais interessante! Infelizmente não poderei ir trabalhar vestida assim mas lá que me apetecia imenso ter um...



ZARA Nova Coleção (link)



ZARA saldos (link)

Comentários